Неділя, 24.09.2017, 03:19

Вітаю Вас Гість

ТЕХНОЛОГІЇ ТА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Пошук
Категорії розділу
Мої файли [0]
Інформаційні технології [23]
Проектні технології [4]
Технології для хлопців [37]
Технології для дівчат [45]
Креслення [6]
Теорія та методика [19]
Офіційна інформація [15]
Навчальне відео [0]
Події [9]
Електронні технології [21]
Декоративні технології [38]
Особистості [0]
Бібліотека [0]
Навчальні програми [7]
Підручники [1]
Методична література [10]
Ремесла та мистецтва [11]
Техніка, електроніка (книги) [4]
Олімпіади [7]
Матеріали дидактичні [0]
Практичні технології [48]
Об'єкти праці для хлопців [37]
Об'єкти праці для дівчат [11]
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Друзі сайту
  • uCoz Manual
  • Офіційний блог Стромила Івана
  • Академія Саморобкіна
  • ВГ "Основа"
  • Все для студента
  • Сайт Фалька Володимира
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Файли » Теорія та методика

    Особливості роботи на шкільних верстатах
    [ Викачати з сервера (10.8Kb) ] 28.03.2016, 17:41

    У 7-8 класах учні вивчають більш складний вид механічної обробки металу на токарно-гвинторізному верстаті. Під час вивчення елементів машинознавства вони знайомляться з призначенням та будовою токарно-гвинторізному верстата, принципом дії основних його вузлів.

    При цьому вивчають прийоми керування верстатом, знайомляться з режимами різання й технологічними пристосуваннями до верстата, а також з правилами безпечної праці.
    Обробку матеріалів на токарно-гвинторізному верстаті здійснюють, як і на багатьох інших верстатах, за допомогою головного і допоміжного рухів. Отже, у процесі вивчення конструкції і роботи токарного верстата учнів можна ознайомити з будовою і принципом дії більшості металорізальних верстатів.
    Оскільки в шкільних майстернях є в наявності два або три токарно-гвинторізних верстати, то потрібно встановити графік, за яким учні навчатимуться працювати на токарних верстатах. Одним із способів є залік. Залік здають усно. Питання включають будову верстата, режими різання, правила безпеки, органи керування, технологічні операції. Наприклад 4 учні здали залік - вони і працюють на даному занятті. Учні можуть працювати навіть у парах. Але при слід наголосити та звернути увагу, що верстатом працює та керує лише один учень. В такому випадку учні виконують по черзі проходи.


    Для того щоб прочитати далі завантажуємо матеріал повністю.

    Формат doc (RAR)

    Категорія: Теорія та методика | Додав: lerom9
    Переглядів: 76 | Завантажень: 13 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    Copyright MyCorp © 2017 | uCoz